Delavnica za pripravo učinkovitih prodajnih besedil


Pomislite Gost … imate produkt − dober produkt. Pomislite, koliko znoja, solza, krvi in vina je moralo preteči, da ste ga končno predstavili potencialnim strankam. In zdaj − rajši ne pomislite … najhujše, kar se vam lahko zgodi, je, da nihče ne kupi vašega produkta. Zakaj?

Resnica: Vse se začne in konča pri prodajnih tekstih. In če logično pogledate … pisati zna vsak. A tudi žogo zna (skoraj) vsak brcati, kar pa še ne pomeni, da je zato dober nogometaš. Ali še bolje, tudi ljubiti se zna vsak, pa ni zato najboljši ljubGostc. Khm, khm …  Zato, ni vsak tekstopisec tudi prodajnopisec.

Gost, če si želite, da bi se v svetu proglasili kot najboljši ljubGostc ali ljubimka, potem nismo pravi naslov. Če pa se želite prekaliti v pisanju prodajnih tekstov, vas bomo z velikim užitkom privedli do Olimpa!

Gost, danes ni dovolj, da ste drugačni − naučili se boste napisati edinstveno zgodbo o vašem produktu:

  •  Kaj mora obvladati prodajnopisec, ko pripravlja besedila za spletni ali tiskani oglas?
  •  Kako zapeljivo opisati produkt tako, da boste očarali kupce?
  •  Kako napisati direktno pošto, ki se je bo stranka razveselila?
  •  Kako napisati prepričljive naslove, ki pritegnejo?
  •  Kako zaključiti besedilo s pozivom k akciji in pri tem ne izpasti vsiljivo?
  •  Zakaj mora prodajnopisec vedeti, da ciljne skupine ne obstajajo več?
  •  Kako lastnosti nadomestimo s koristmi za kupca?
  •  Kako komunicirati z obstoječimi in kako z novimi strankami?
  •  Zakaj pri prodajnopisju velja, da kdor ni zadovoljen z malim, lahko dobi večjega?
  •  In še mnogo tega, za kar še niti ne veste, da bi vas moralo zanimati …