Kdo smo?


Verjamemo, da se v trženju in poslu tako kot v življenju na sploh nikoli ne smeš ustaliti, ampak moraš vedno stremeti k temu, da si jutri boljši, kot si bil včeraj.

POLONA KISOVEC, 121 Marketing, d.o.o., direktorica, univ. dipl. politologinja

Ustanoviteljica in direktorica 121 Marketing d.o.o.

Polona Kisovec je svoje izkušnje na področju marketinga in prodaje pridobivala iz prakse. Poleg priprave oglasov v klasični agenciji za našega vodilnega mobilnega operaterja, je bila del pionirske ekipe, ki je ustvarjala blagovne znamke ter vzpostavljala nove prodajne kanale sedaj priznane multinacionalke Studia Moderne.

Na prvem državnem prvenstvu v direktnem marketingu je Polona pokosila močno konkurenco ter postala eden izmed najbolj iskanih strokovnjakov za direktni marketing in piscev prodajnih besedil pri nas.

Polona Kisovec je ena izmed 28 strokovnjakov/predavateljev na Netfork Akademiji ter nosilka delavnice za pripravo učinkovitih prodajnih spletnih besedil v organizaciji Nasvet.com (udeleženci delavnic so ji podelili najvišjo možno oceno 5.0). Z delavnicami na temo stroškovno učinkovitega trženja ter kot mentorica mladim start-up podjetnikom v okviru evropskega projekta Podjetno v svet podjetništva je usposobila že več kot 200 slušateljev za samostojno podjetniško delovanje.

Polona je tudi avtorica knjižne uspešnice: Zakaj Lunina vila in Sončni princ ne živita skupaj? Več na www.woustar.si 

S svojimi inovativnimi idejami, praktičnimi rešitvami in osebnim pristopom postavlja nove standarde v marketingu, ki jih s svojo ekipo uspešno uporablja pri svetovanju, izvedbi in vodenju marketinških kampanj za različna podjetja v Sloveniji in v tujini.

ANA FONDA,univ. dipl. profesorica slovenskega in italijanskega jezika

Vodja projektov in vsebinskega uredništva

Ana se ponaša z bogatimi izkušnjami na področju spletnega marketinga in uredništva, tekstopisja in projektnega vodenja. Izkušnje si je pridobivala z dolgoročnimi projekti za slovenske in tuje naročnike ter in-house projekte (spletna urednica in tekstopiska za italijanski trg v podjetju Sensilab, urednica in tekstopiska v turistično-informacijskem centru Sežana).

Odgovorna je za pripravo in urejanje različnih vrst besedil za splet in tisk – informativni in predstavitveni članki, e-knjige, brošure, e-sporočila, spletni oglasi, vsebine za spletne strani in uporabniške vmesnike spletnih aplikacij. Dobro pozna področja financ, zavarovalništva, vzajemnih skladov, informatike in računalništva, prehrane in nutricistike ter jezikoslovja.

Ima dolgoletne izkušnje s področja prevajanja in lokalizacije iz angleškega in italijanskega jezika v slovenski jezik, s poudarkom na lokalizaciji uporabniških vmesnikov, spletnih besedil, oglasov in poljudno-znanstvenih besedil za podjetja, ki ponujajo programsko opremo kot storitev (SAAS) (podjetja StarOfService, DigisecMedia, TheBigWord, Global Lingo, Codeventuri, Shizukesa).

Med njeno delo sodi tudi poznavanje in spremljanje spletnih tehnologij in programov, predvsem s področja spletne prodaje, analitike, projektnega vodenja in prevajanja ter lokalizacije (CAT tools): Magento E-commerce, Google Analytics, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe XD, Mailchimp, Unbounce, Buffer, FB Power Editor, Phraseapp, Asana, Slack etc.

Manifesto

Verjamemo:

  1. Da se v trženju in poslu na sploh tako kot v življenju nikoli ne smemo ustaliti, ampak moramo vedno stremeti k temu, da smo jutri boljši, kot smo bili včeraj.
  2. Da lahko rešimo svet frustrirajočih blagovnih znamk in slabe uporabniške izkušnje.
  3. Da lahko rešimo podjetja dela z agencijami, ki delujejo v “coni udobja”, zaračunavajo preveč za premalo dodane vrednosti.
  4. Da se moramo v življenju kdaj osmešiti, medtem ko iščemo odgovore, ki si jih včasih niti ne želimo slišati.
  5. Da so napake drugo ime za izkušnje.
  6. Da moramo v življenju delati težke stvari, ki jih drugi ne želijo opraviti, ki nas navdajajo s strahom, ob katerih se sprašujemo, kako dolgo bomo še zdržali. Da so to stvari, ki nas definirajo.
  7. Da lahko ukrivimo žlico s svojimi mislimi.
  8. Da se nekatere sanje uresničijo, nekatere pa malce kasneje.
  9. Da pravilo 3 sekund velja samo v primeru, ko nam na tla pade najljubša jed.
  10. Da so krofi dobri le, dokler so sveži.

Gost, zavedamo se, da je vsaka odločitev težka.

Da se boste lažje odločili ZA sodelovanje z nami, si poglejte razloge, zaradi katerih so z nami tako zadovoljni naši obstoječi naročniki:

  1. Ker potrebujete nove sveže marketinške pristope, ki prinašajo rezultate.
  2. Ker želite popolno prilagajanje storitve vašim potrebam.
  3. Ker veste, da bi bilo najbolje imeti “know-how”, ki deluje, da se ne boste “drago opekli”.
  4. Ker imate radi individualen način dela in oseben pristop … da se nekdo potrudi samo za vas.
  5. Ker morate paziti, da boste za vloženi denar dobili največ.
  6. Ker znate prepoznati poslovne priložnosti in cenite dobro opravljeno delo.
  7. Ker potrebujete nekoga, ki mu zaupate, je učinkovit in profesionalen!