Naročniki o nas


Če bi živeli v idealnem svetu, bi se zdaj že odločili za sodelovanje z nami. Ker vemo, da danes največ štejejo priporočila, smo jih za vas nekaj zbrali tukaj, da vam olajšamo odločitev.

Za sodelovanje s podjetjem 121 Marketing d.o.o. pod vodstvom Polone Kisovec smo se odločili, ker želimo delo na blagovnih znamkah bolj sistematizirati, istočasno pa stalno stremimo k novim aktualnim znanjem, ki nam lahko pomagajo dvigniti kvaliteto dela na področju tržnega komuniciranja.  Polona Kisovec je za nas izvedla tudi interaktivno delavnico na temo “Storytellinga”. Naši vtisi so zelo pozitivni, kajti odprl se nam je nov vpogled v samo bistvo blagovnih znamk in z njimi povezanimi zgodbami. Določanje hierarhije blagovnih znamk in njihovo komuniciranje smo nadgradili še s poglobljeno delavnico arhetipov za celotno JUB skupino. Še posebej smo bili navdušeni nad delom v skupinah, kjer smo arhetipe naših blagovnih znamk povezali z  ‘zgodbarjenjem’.

mag. Vojka Kos, Direktor strateškega trženja skupine JUB / Director of strategic marketing JUB Group

 

 

Priprava učinkovitih prodajnih besedil zahteva veliko znanja. Tega se v Telekomu Slovenije zavedamo, zato smo se udeležili izobraževanja na temo Učinkovite direktne pošte, kjer smo spoznali Polono. Tako zelo nas je navdušila, da smo takoj izobraževanje še nadgradili oz. digitalizirali s temo Učinkovito e-mail komuniciranje in priprava prodajnih besedil za splet. Naše navdušenje izhaja predvsem iz dejstva, da Polona Kisovec podaja resnične in zelo uporabne ugotovitve iz slovenske prakse, seznanjena je s specifikami posameznih dejavnosti in nam tako lahko zelo konkretno svetuje pri vsakodnevnih izzivih. Na vsako vprašanje ima razumljiv in logičen odgovor, polna je uporabnih trikov ter nasvetov. Poleg strokovnosti in izkušenj je vidno, da svoje delo obožuje, zato je tudi odlična pri podajanju vsebine na razumljiv način, prisotne izjemno spodbudi k sodelovanju in doseže svoj cilj: izobraževanje postane dvosmerna izmenjava mnenj in izkušenj. Hvala, Polona!

David Smolnikar, Telekom Slovenije (vodja tima Uporabniška spletna mesta)

 

Za spletno prodajo je pomembno učinkovito komuniciranje prek SMS-sporočil, e-sporočil, oglasov na družabnih omrežjih … Edini način pridobivanja kupcev je komunikacija na daljavo, ki pa mora biti jasna in pametno načrtovana. Z Davidom Smolnikarjem sva sodelavca z istim ciljem in oba sva usmerjena k učinkoviti prodajni komunikaciji. David je spoznal Polono Kisovec in mi poln energije razlagal, da je bil na izobraževanju in da ga je Polona navdušila s podajanjem informacij iz prakse. Temu navdušenju je sledila moja prijava na izobraževanje. Tako je tudi mene Polona v hipu prepričala, da obvlada svoje delo. Polona zelo jasno in na praktičnih primerih razloži in pokaže načine uspešnega komuniciranja s kupci. Lahko rečem, da pokaže »zvijače«, ki vodijo k uspehu spletne prodaje. Delavnica mine, kot bi trenil, in naslednji dan že načrtuješ spremembe, tako kot jaz. Polona, želim ti veliko poslovnega uspeha in hvala za odlične nasvete!

Simona Kerčmar, Telekom Slovenije (vodja tima E-trgovina)

 

Pri pripravi tekstov za spletne igre smo potrebovali svež in inovativen pristop, ki bi z uporabnikom komuniciral v poljudnem in atraktivnem jeziku. Sodelovanje s Polono Kisovec in 121 marketingom se je izkazalo za odlično rešitev: izvrstni teksti, hitra odzivnost in izreden občutek za komunikacijo z uporabnikom. Točno to, kar smo želeli!

Aneta Bec, Trženje, Loterija Slovenije, d. d.

 

Naše podjetje se je dalj časa srečevalo s problematiko pridobivanja novih strank. Tržne akcije, katerih smo se lotili, so bile v veliki meri neuspešne, zato smo se odločili za sodelovanje s podjetjem 121 marketing. Pripravili so nam celoten načrt trženja preko direktne pošte in izvedli izobraževanje zaposlenih. Njihov načrt se je v praksi pokazal za zelo uspešnega, saj smo v nekaj mesecih začeli dosegati naše zastavljene cilje oziroma konkretne rezultate in si povrnili strošek investicije. Zato priporočamo njihove storitve.

Matej Golob, direktor, Converta d.o.o

 

Na hitro smo se morali lotiti marketinške akcije s specifičnimi zahtevami naročnika. Normalen proces bi trajal dva tedna, mi pa smo v samo treh dneh dobili od podjetja 121 MARKETING predloge in kreativno rešitev. Tudi za produkcijo so poskrbeli. Vse naenkrat. Hitrost je danes pomembna. In ker je vse skupaj še kakovostno in izdelano s srcem, smo bili z izdelkom izjemno zadovoljni.
Srce te družbe je Polona Kisovec, ki ti vedno da občutek, da si zanjo najpomembnejša stranka na svetu. Tudi, če se je treba peljati 100 km ali več. Polona s svojim inovativnim načinom dela podira predsodke o marketinškem delu; še več, postavlja nove standarde.

Marta Kos Marko, direktorica treningov, Gustav Käser Training – Slovenia

 

 

Odličnost in kakovost blagovne znamke Dormeo vseskozi zagotavljamo skozi idejni koncept personaliziranih storitev in materialov, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Priprava najboljših materialov zahteva tudi najboljše strokovnjake na svojem področju. Naj gre za pripravo direktne pošte, brošure ali maskote, s Polono Kisovec oziroma podjetjem 121marketing tesno sodelujemo že dlje časa, saj je delo vedno opravljeno s presežki, kar prinaša odlične rezultate.

Branka Hutar, direktorica, Dormeo

 

S Polono Kisovec, oziroma podjetjem 121 MARKETING, smo začeli sodelovati, ker smo potrebovali svež veter v naša jadra in inovativen pristop k pripravi vsebin za kataloge, direktno pošto in e-mail marketing. Potrebovali smo nekoga, ki ima izvrstne komunikacijske spretnosti, je izredno dosleden, dosegljiv za vprašanja in pomoč ter se drži dogovorjenih rokov.
Polona Kisovec s svojo ekipo vedno poskrbi da, tako mi kot tudi naše stranke, vedno dobimo nekaj drugačnega in boljšega od povprečja in vedno optimalno zadovolji naše želje in pričakovanja ter premika meje nemogočega. Sodelovanje se je izkazalo za odlično poslovno potezo. Dosegli smo rekordno povpraševanje.

Jasmina Svetina, članica uprave, Relax Turizem d. d.

 

Na podjetje 121marketing in Polono Kisovec, smo se obrnili zaradi izdelave nove spletne strani. Za razliko od drugih, ki so ponujali izdelavo po nekreativnem sistemu, povejte točno kakšno spletno stran želite, vključno z obliko in vsebino, je imel 121 marketing drugačen pristop. Ponudili so nam rešitev “mi bomo vse naredili namesto vas”. In so res. Prihranili so nam veliko časa, ki smo ga lahko namenili našim strankam. Tako je zaživela naša nova spletna stran, s katero smo zelo zadovoljni. Podjetju 121 marketing bi se radi zahvalili za kreativno sodelovanje.

Samo Urbanija, Odvetniška pisarna Urbanija

 

Učinkovit marketing je pomembno merilo za uspešno opravljeno delo. Na internetu največ štejejo konverzije, ki so odvisne tako od »on-line« kot posredno tudi od »off-line« aktivnosti. Pri svojem delu ekipa spletnega mesta Bolha.com z veseljem povabi strokovnjake, ki želijo in znajo zagotavljati tako vsebinske kot numerične cilje. Saj je splet obojega to, kar zasledujemo na Bolha.com. Poleg zadovoljnih uporabnikov, za katere ustvarjamo dodano vrednost – tako v obliki vsebine in ugodnosti, je potrebno za dobro zgodbo vključiti tudi kooperativne trgovce in oglaševalce.

121 MARKETING, pod vodstvom Polone Kisovec, je podjetje, s katerim smo takoj pri prvem projektu našli skupen jezik in dober rezultat. Nadaljevanje tako ni bilo več vprašljivo ampak samoumevno. Polona s svojo ekipo skrbi, da naši uporabniki vedno dobijo nekaj več, novega, boljšega … Glede na to, da smo šele na začetku skupne poti, so načrti obetavni in vzpodbudni. Pa še to; ekipa podjetja 121 MARKETING se drži rokov in so nam vedno na voljo za dodatna vprašanja in pojasnila. Bravo Polona & ekipa! Želim vam obilo uspeha in veselja pri delu.

Matej Knific, direktor marketinga, Bolha.com

 

V podjetju SmartNARIS ponujamo široko izbiro jezikovnih, računalniških in kadrovskih izobraževanj, zato smo potrebovali učinkovite marketinške rešitve za trženje produktov na B2B in B2C ravni. Po priporočilu smo se obrnili na podjetje 121 MARKETING. Že v prvem tednu smo se sestali, in se posvetovali. Takoj smo dobili pripravljeno celostno rešitev za učinkovito trženje tečajev: od priprave direktne pošte, segmentacije baze do outbound dialoga za klicni center in izobraževanja zaposlenih. Vse je bilo profesionalno izpeljano. Sprva smo sicer dvomili v rezultate, saj smo se takšnega načina trženja lotevali prvič. Ko pa je bila prva pošta odposlana, smo bili nad rezultati pozitivno presenečeni, tako da za trženje naših produktov še vedno uporabljamo isti prodajni mehanizem. Sodelovanje s podjetjem 121 MARKETING priporočam vsem, ki bi radi dosegli rezultate, ter imeli transparentne marketinške akcije, brez mačka v žaklju in nepotrebnih stroškov.

David Mohar, direktor, SmartNARIS (Skupina NARIS)

 

 

S svojim izrednim čutom za doseganje konkurenčne prednosti v poslu in poznavanjem tehnik za motiviranje in prodajo sem v svoji karieri v 15-ih letih iz nič ustvaril večmilijonsko podjetje, poleg tega sem ustanovitelj in uspešno vodim 5 mednarodnih podjetij. Kot svetovni motivacijski govornik sem nenehno razpet med ZDA in Rusijo. Moja načela uspeha ter pristop k delu presegajo standardne okvire posla, zato me ob mojem delu lahko podpirajo in sledijo le najboljši.

S Polono Kisovec se je moje sodelovanje začelo prvikrat na projektu 7 skrivnosti motivakcije, ki danes velja za mojo prvo uspešnico z več kot 10.000 prodanimi izvodi. Od takrat naprej se naše poti prepletajo. Ko gre za življenjske in poslovne cilje sem nepopustljiv in izredno zahteven, tako do sebe kot do ljudi, s katerimi sodelujem. Ta pričakovanja lahko izpolni le oseba, ki tako kot jaz uživa v vsem kar počne. Se ne ustraši nemogočega, je 110% predana in zanesljiva, poseduje izvrstne organizacijske sposobnosti, talent za prodajne tekste, obvlada komunikacijske spretnosti in ima neprekosljivo voljo, da se ideje realizirajo. Vse to v eni osebi združuje Polona, ki s svojim timom 121 MARKETING zagotavlja, da se lahko sam brez skrbi predam snovanju novih zamisli za prihodnost.

Smiljan Mori, predsednik uprave,  Agencija Mori