Prodajne delavnice


delavnice_banner

V praksi štejejo samo rezultati

Gost, iz izkušenj vemo, da delo v marketingu, prodaji oz. trženju ni enostavno. Še posebej danes, ko je potrebno bistveno več energije za vzpostavitev odnosa s strankami in pridobitev njihovega zaupanja. Le kdo nima cmoka v grlu, ko mora poklicati potencialne stranke po telefonu, ob tem pa se zaveda, kakšen odpor do klica ima lahko nekdo na drugi strani? Le kdo ne čuti pritiska zaradi prodajnih planov? Le kdo nima kdaj občutka nemoči, ko išče nove načine, da bi pomagal svojim tržnikom k bolj aktivnemu iskanju strank? Vsi, ki imamo opravka s trženjem, se zavedamo, kako racionalno se danes obnašajo kupci (in prav je tako, kajti zdaj je čas, da se loči zrno od plev) … Glavo pokonci – drugačne razmere na trgu zahtevajo drugačne pristope!

“K vragu z recesijo – mi se ne damo”

Vi se zavedate, da najboljši tržniki danes niso tisti, ki veljajo za najboljše tržnike, temveč so najboljši tržniki tisti, ki se zavedajo, da niso najboljši, zato vedno delajo na tem in si prizadevajo za rezultate! Zato si ravno vi lahko rečete: “K vragu z recesijo – mi se ne damo!” In samo takšni “prodajni mački”, kot ste vi Gost, lahko s pomočjo naših praktičnih delavnic ustvarijo dodano vrednost, kot si jo želijo. Zato smo še toliko bolj prepričani, da boste s pomočjo naših individualno prilagojenih delavnic našli koristne tehnike, vaje, nasvete ter navsezadnje nov zagon, ki ga vi in vaša ekipa tako zelo pogrešate, da boste pri svojem delu še bolj učinkoviti. Naučite vaše stranke, da kupujejo pri vas!

Gost, dvomite, da bi vam lahko koristilo?

Na hitro ošvrknite spodnje alineje in preberite, kaj je tisto, zaradi česar so naši naročniki ponavadi najbolj zadovoljni:

z vami se najprej pogovorimo o vaših ciljih in ugotovimo, kako vam jih s pomočjo delavnic lahko pomagamo doseči;

vsako delavnico (vaje, vsebino, orodja za tržnike in dinamiko) individualno prilagodimo vaši dejavnosti, vašemu urniku in vašim potrebam;

na delavnicah ne “prodajamo teorije”, temveč skupaj z vami poiščemo rešitve z uporabno vrednostjo v praksi, po načelu: “Pokaži mi in bom znal!”;

imamo večletne praktične izkušnje na področju trženja (So what!); pri tem “nismo zaspali”, temveč jih nadgrajujemo z novimi in z veseljem delimo z vami (What’s the point?), tako da se vam ni potrebno učiti iz dragih napak (Oh yeah!);

zavedamo se, da so delavnice namenjene vašemu najboljšemu kadru, da postane še boljši in da to znanje samostojno neguje, uporablja in predaja na ostale zaposlene;

ker vemo, da je prodaja trdo delo, se nam zdi še toliko bolj pomembno, da je učenje zabavno.

Največ lahko, po naši oceni, odnesete od naslednjih delavnic …

Gost, še vedno velja, da je vsaka delavnica unikatna: program šolanja oz. delavnico, ki najbolj naslavlja vaš problem, vedno prilagodimo vašim ciljem, potrebam in željam.

Intenzivna delavnica za vrhunske prodajnopisce

otrok

Pomislite Gost … imate produkt − dober produkt. Pomislite, koliko znoja, solza, krvi in vina je moralo preteči, da ste ga končno predstavili potencialnim strankam. In zdaj − rajši ne pomislite … najhujše, kar se vam lahko zgodi, je, da nihče ne kupi vašega produkta. Zakaj?

Resnica: Vse se začne in konča pri prodajnih tekstih. In če logično pogledate … pisati zna vsak. A tudi žogo zna (skoraj) vsak brcati, kar pa še ne pomeni, da je zato dober nogometaš. Ali še bolje, tudi ljubiti se zna vsak, pa ni zato najboljši ljubimec. Khm, khm … 🙂 Zato, ni vsak tekstopisec tudi prodajnopisec.

Gost, če si želite, da bi se v svetu proglasili kot najboljši ljubimec ali ljubimka, potem nismo pravi naslov. Če pa se želite prekaliti v pisanju prodajnih tekstov, vas bomo z velikim užitkom privedli do Olimpa!

Gost, danes ni dovolj, da ste drugačni − naučili se boste napisati edinstveno zgodbo o vašem produktu:

Kaj mora obvladati prodajnopisec, ko pripravlja besedila za spletni ali tiskani oglas?

Kako zapeljivo opisati produkt tako, da boste očarali kupce?

Kako napisati direktno pošto, ki se je bo stranka razveselila?

 Kako napisati prepričljive naslove, ki pritegnejo?

Kako zaključiti besedilo s pozivom k akciji in pri tem ne izpasti vsiljivo?

Zakaj mora prodajnopisec vedeti, da ciljne skupine ne obstajajo več?

 Kako lastnosti nadomestimo s koristmi za kupca?

 Kako komunicirati z obstoječimi in kako z novimi strankami?

 Zakaj pri prodajnopisju velja, da kdor ni zadovoljen z malim, lahko dobi večjega?

 In še mnogo tega, za kar še niti ne veste, da bi vas moralo zanimati …

Delavnica stroškovno učinkovitega trženja (za mikro in mala podjetja)

Prebrali ste ducat marketinških knjig, obiskali brezplačne marketinške seminarje naših gurujev, teorijo poskusili prenesti v prakso … Kaj za vraga delate narobe? Občutek imate, da vam zmanjkuje časa za vse … Začeli ste dvomiti vase, neprestano spreminjate načrt, ne upate si … In zdi se vam, da o trženju veste ravno toliko, da veste, da ničesar ne veste.

Resnica: Gost, na trgu so pravila igre za manjše igralce drugačna, kot so za velike. Občutek je podoben, kot da ste s svojimi 158 cm obtičali v zadnjih vrstah na svojem najljubšem koncertu. Kaj naj rečemo? Sranje! Ampak, saj veste, kaj pravijo: “Ko si najbolj v dreku, ne povesi glave!” Obujte si visoke pete, splezajte nekomu na hrbet, prerinite se v prve vrste, slecite majico in jo vrzite na oder svojemu idolu … naj okusi vaš pot, naj vam pomaha, naj vam zavidajo! Dajte si še eno priložnost. Mi vam bomo krili hrbet! Gost, ne obljubljamo vam ničesar, razen tega, da boste z malce garanja (če je mogoče samo malo garati) na interaktivni delavnici za stroškovno učinkovito trženje videli primere v praksi (in tudi naredili konkretne primere za trženje vašega produkta v praksi) ter usvojili tehnike prodaje in da se vam bo v najslabšem primeru povrnila investicija za vašo vstopnico.

Gost, ko se boste na vašem praktičnem primeru učili trženjskih prijemov, bo vse skupaj postalo lažje kot sestaviti Lego kocke:

 S taktiko Jamesa Bonda se boste infiltrirali med vašo konkurenco in odkrili njihove skrivnosti.

 Naučili se boste kršiti pravila, da boste edinstveni v vaši branži.

 Videli boste, kako razmišljajo vaše stranke in kje jih poiskati.

 S konkretno izdelanim prodajnim pismom, oglasom, telefonskim pogovorom in sestankom v živo boste znali pridobiti nove posle.

 Videli boste, zakaj je pomembno, da ohranite zvestobo strank, in kako to narediti.

 Naučili se boste izdelati privlačne ponudbe.

 In osvojili boste gverilne trike, kako z malo denarja povečati prodajo.

Delavnica telefonska prodaja – Trening telefonske prodaje, premagovanje strahu in reševanje ugovorov

Ena na ena komunikacija in prodaja po telefonu veljata danes za odločilni prodajni kanal, ki ločuje zmagovalce od poražencev. A ko gre za izvedbo v praksi, kaj hitro ugotovimo, da smo preklicali 50 številk in pridobili 50 NE-jev. Auč! Podobno kot takrat na šolskem plesu, ko ste dneve vadili, da ste končno obvladali vse gibe Michaela Jacksona, da bi postali najpopularnejši med vrstniki, potem pa so zavrteli Poison Alice Cooperja in vi v pretesnih kavbojkah, na kolenih … za druge smešno − za vas precej žalostno.

Resnica: Gost, čeprav bi zdaj želeli, da bi vam rekli, da obstaja skrita formula za uspeh pri telefonski prodaji, vedite, delujeta dve stvari: 1. disciplina, da kličete, in 2. pravi način, da vzpostavite dialog z neznancem na drugi strani. Ker boste za disciplino morali povečini poskrbeti sami, vam mi lahko pomagamo predvsem v 2. točki. Verjemite, lahko ste še bolj uspešni pri telefonski prodaji kot takrat, ko ste kot otrok po šoli za zabavo klicali neznance iz telefonskega imenika in jim prodajali vse sorte, od sesalcev do kurjih parkljev. Brez pretesnih kavbojk, odvečnega strahu, s prepričljivim glasom in velikim nasmehom! Saj v tem je bistvo, kajne?

Gost, osvojite tehnike, kako nič hudega slutečega preobremenjenega potencialnega kupca z enim klicem spremenite v vašega prijatelja:

Spremenili boste razmišljanje; ne boste se spraševali, kaj se ne da, temveč KAJ SE DA!

Znebili se boste STRAHU in ZAVRAČANJA telefonske prodaje ter ugotovili, zakaj je to tako pomembno.

Spoznali boste trike za učinkovitejše telefonske klice.

Na kaj morate biti pozorni, ko izvajate klice.

Kako voditi pogovor.

Kdaj in kako klicati stranke, da ne boste vedno “pokasirali” NE.

Kako se ne pustiti ujeti v zanko tipičnih ugovorov.

Kako prodajati s svojim glasom – tehnike za kalibriranje in zakaj so pomembne.

Kako predstaviti koristi za stranke, ne da bi zraven zehale.

Kako vzdrževati svoj zagon.

Kako obvladati negativno energijo in jezo pri napornih strankah.

Klicali boste v živo!

Kako začeti z delavnico?

#1 korak: Gost, pošljite nam e-mail na zanimame@121marketing.si oz. kliknite tukaj in povejte, da se vi ali vaši zaposleni želite izpopolniti na eni izmed delavnic, ki jih omenjamo.

Če imate produkt, za katerega bi želeli, da na njem konkretno delamo, tega ne pozabite omeniti.

Preštejte kandidate (na eni delavnici vas je lahko: najmanj 1 in največ 6, tako da se nihče ne more skrivati in po nepotrebnem zapravljati denarja) in nam javite število ter

datum, kdaj bi želeli izvesti delavnico (delavnica za več oseb ponavadi zajema 2−3 delovne dni, vsak po 6 ur).

Javite tudi naslov, kjer se bomo dobivali.

Ne pozabite dopisati vaše telefonske številke, tako da vas lahko potem lažje nadlegujemo.

#2 korak: Prijazno vam bomo odpisali ter vas povabili na limonado, da se še v živo spoznamo in uskladimo urnike, pogledamo vaše želje in se dogovorimo, kdaj začnemo.

#3 korak: Skupaj bomo zavihali rokave in se prepotili zaradi novih izzivov.

#4 korak: Pregledali bomo materiale, ki jih bomo skupaj ustvarili na delavnici. Prek izpolnjenih vprašalnikov nas boste ocenili in seveda s plačilom računa nagradili za pametno preživet čas. Če z delavnico upravičeno ne boste zadovoljni, lahko sredstva namesto na naš TRR nakažete v dobrodelne namene.