Content/vsebinski marketing


communicationt

Je Content/vsebinski marketing zgolj še ena marketinška muha ali nov paradni konj, ki bi ga moralo vpreči vsako podjetje?

Gost, se tudi vi sprašujete, kaj pravzaprav pomeni Content/vsebinski marketing? Vsi govorijo o Content/vsebinskem marketingu, nihče pa točno ne ve, kaj natančno le-ta obsega, zakaj ga sploh potrebujemo in kako ga lahko v podjetju učinkovito uporabljamo?

Mogoče zveni kot šala, ampak, ker vas ne želimo puščati v megli, je pomembno, da že na začetku razjasnimo eno stvar. Vsi, ki smo kadarkoli imeli in bomo imeli opravka z marketingom, vemo, da je bistvo marketinga ravno v vsebini. Zakaj potem “vsebinski marketing”?

Kakšna je razlika med marketingom in vsebinskim marketingom?

Če je marketing proces, s katerim vzbujamo pozornost ljudi, da si želijo kupovati od nas, lahko rečemo, da je vsebinski marketing:

posebna veja, tehnika ali zvrst marketinga,

ki poudarja ustvarjanje in deljenje pomembne, zanimive oz. koristne vsebine

z namenom, da (naključne) potrošnike spremeni v dolgotrajne in zveste stranke;

ali z drugimi besedami, s pomočjo Content/vsebinskega marketinga ljudi neprestano in na nevsiljiv način izobražujemo, da spoznajo vas in vaše produkte, vam zaupajo in na koncu od vas tudi kupijo.

Kakšna je razlika med slabo in dobro zastavljenim Content/vsebinskim marketingom in kaj to pomeni za vaš posel?

Gost, predstavljajte si, da ste stari 16 let, na šolskem plesu, do ušes zaljubljeni v Janjo iz paralelke. Da bi vzbudili njeno zanimanje, začnete kvasiti neumnosti o tem, koliko cvekov že imate v redovalnici, se hvalite, kako ste bruhali zadnjič, ko ste se ga z bendom napili za šolo, ter se v kotu s “štokkolo” zgražate, da ne plešete, ker je to za levake. In potem se sprašujete, če je Janja kaj bolna, ker tako zavija z očmi in se ne pogovarja z vami?

Resnica: Janje vse to besedičenje, ki mogoče zanima vaše frende, ne zanima, kvečjemu jo odbija! In tako nekako si lahko predstavljate, da izgleda slab vsebinski marketing. Ali po domače, bolje bi bilo, da bi bili tiho!

Dober Content/vsebinski marketing po drugi strani pomeni bistveno prednost pred vašimi tekmeci. Dober vsebinski marketing je kot Tom Cruise v filmu Top Gun, ki z neba v uniformi prikoraka do dekleta, jo v lokalu zabava z romantično pesmijo, ji zaigra na klavir in se z njo odpelje v sončni zahod. Mimogrede, Gost, ali ste vedeli, da je po predvajanju filma Top Gun prodaja Ray Ban očal narasla za 40%?

Dober vsebinski marketing je npr. kot James Bond, ki ne glede na to, da je tajni agent, vzbuja pri ženskah več pozornosti kot par Manolo Blahnik čevljev. Dober vsebinski marketing je kot astronavt v Axe reklami – noben(a) se mu ne more upreti. Dober Content/vsebinski marketing te preprosto potegne!

Dober vsebinski marketing torej pomeni razliko med tem, ali boste prodali vaš izdelek oz. storitev, ali pa je ne boste prodali.

Content/vsebinski marketing je povsod okrog nas …

content-marketing-guide

Gost, verjetno ste v zadnjem času tudi vi že slišali, da:

potrošniki, ko se odločajo o nakupu, ne želijo bombardiranja z oglaševanjem, ampak koristne informacije, ki jim pomagajo pri odločitvi,

so družbena omrežja, blogi in forumi postali močni nosilci informacij, ki jih potrošniki proaktivno iščejo,

da je vsebina oz. vsebinski marketing najboljši način, da z veliko nižjimi stroški dosežete tisto, kar naj bi sicer doseglo klasično oglaševanje – ustvariti prepoznavnost in zaupanje v vašo blagovno znamko!

Gost, ravno zaradi tega Content/vsebinski marketing uporabljajo tudi največje in, upravičeno rečeno, najboljše organizacije na svetu, prav tako pa se tehnike poslužujejo manjša podjetja po vsem svetu. Zakaj? Zato, ker deluje!

 

Kako lahko tudi vi enostavno začnete s Content/vsebinskim marketingom in kaj dobite pri nas?

Gost, ne glede na to, kakšne oglaševalske strategije ste uporabljali do danes, s Content/vsebinskim marketingom lahko z malo vloženega truda oz. stroškov pridobite veliko več, kot si upate predstavljati. Res pa je, da je za pripravo kakovostne in hkrati zanimive vsebine potrebno vložiti več časa, pomembna je doslednost, kar včasih zahteva celega človeka, to pa danes v marketingu težko stroškovno upravičimo. Se strinjate?
Gost, to, kar vam mogoče ta trenutek predstavlja “trd oreh”, pri nas v 121 marketingu za vas izpeljemo s hitrostjo gazele, eleganco žirafe, pridnostjo čebele in varčnostjo Gorenjca.
Zato si ne belite možganov, kako boste stroškovno upravičili vaš vložek v vsebinski marketing; rajši si zabelite žgance in uživajte ob misli, da lahko za razumno ceno pri nas dobite vse v kompletu:

pripravo vsebin, ki bodo pritegnile kupce;

konkreten načrt, kam, kdaj in kako objaviti vsebine, da bodo dosegle prave ljudi;

desno roko pri vodenju operativnih aktivnosti;

prišepetovalce, ko naletite na nepredvidene situacije;

doslednega in proaktivnega sodelavca za izvedbo …

Z eno besedo, lahko ste brez skrbi, da boste z lahkoto usvojili še eno marketinško lovoriko!

Gost, kaj konkretno dobite na področju Content/vsebinskega marketinga?

Vsebine z individualno prilagojenimi teksti za vaš produkt;

vsebinsko strategijo s časovnico objav za kar najboljše sinergije socialnih omrežij (Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Pinterest, …);

unikatne video predstavitve in vsebine za Youtube (2. največji iskalnik na spletu);

lasten blog, na katerem bomo redno osveževali vsebino;

pozitivni PR na spletu;

izobraževalno-promocijsko gradivo (e-knjigo), prilagojeno vašim storitvam/produktom;

e-newsletter oz. revijo, ki jo vaši (potencialni) kupci z veseljem prebirajo.

Niste povsem prepričani, kaj je primerno za vas?

#1 korak: Gost, brez oklevanja nam pišite na zanimame@121marketing.si, oz. kliknite tukaj ter nas vprašajte, kar vam leži na duši (po možnosti s področja Content/vsebinskega marketinga).

#2 korak: Z zanimanjem bomo prisluhnili vašim vprašanjem in vam predlagali, da se še v živo pogovorimo glede možnih rešitev.

#3 korak: Na podlagi našega pogovora bomo pripravili temeljno analizo in razumevanje delovanja vašega podjetja, vaših ciljnih strank in vaših marketinških načrtov, tako da se lahko že konkretno lotimo priprave rešitev:

definiranje vsebinskih platform, ki so primerne za vaše podjetje,

strateškega načrta s časovnico za operativno izvedbo vsebin,

priprave individualno prilagojene vsebine za vse prodajne kanale …

#4 korak: Ponosni boste na svoje vsebine, konkurenca pa vam bo brezsramno zavidala edinstven pristop, zaradi katerega vas bodo stranke ohranile v svojih srcih in rajši kupile pri vas.

P.S.
Naučite stranke, da kupujejo pri vas!