Direktna pošta


direktna_posta

Gost, ste poslali direktno pošto in naredili izgubo?

Ko je v igri prodaja, pri nas, v 121 marketingu, direktno pošto jemljemo blazno resno. Dokazali smo, da je pravilno zastavljena direktna pošta eden izmed stroškovno učinkovitih načinov za ustvarjanje prodajnih priložnosti za podjetja in blagovne znamke, ki tudi več let zaporedoma in na različnih trgih žanjejo odzive.

Kako lahko tudi vi pridete do zmagovalne direktne pošte?

Mnoge teorije učijo, kaj vse je pomembno pri direktni pošti. Ogilvy je nekoč zapisal, da dobrega tekstopisca spoznaš ravno po tem, kakšne odzive dosega z direktno pošto. Gost, poleg pravilno zasnovanih tekstov, ki vključujejo čustvene sprožilce za nakup, je pri pripravi direktne pošte pomembno tudi, da upoštevate naslednje 4 zakonitosti, ki imajo velik vpliv na to, ali bo vaša direktna pošta uspešna:

tekstopisje

1. Dobro segmentirajte bazo naslovnikov. Komu pošiljate, je namreč veliko bolj pomembno od tega, kaj pošiljate! Gost, vašo direktno pošto pošljite tistim ljudem, ki jih vaš izdelek ali storitev najverjetneje zanima. V primeru, da vaše podjetje nima lastne baze kupcev, jo pričnite graditi (in ne pozabite na dovoljenje za kontaktiranje). Instant rešitev predstavlja povezovanje podjetij z isto ciljno skupino. Tako lahko pošljete direktno pošto na bazo podjetja, katerega stranke bi lahko zanimala vaša ponudba: npr. kupon za obisk masaže pošljete obiskovalcem aerobike, bon za nakup avtomobilskega sedeža za otroke pošljete strankam v trgovini z oblačili za nosečnice … In vedite, pošiljanje direktne pošte na kupljeno bazo se je do sedaj pokazalo za najmanj uspešno.

2. Gost, vedno imejte razlog, zakaj pošiljate direktno pošto in motiv za odziv. Najboljši razlog je dobra ponudba, ki je oblikovana ekskluzivno za prejemnika in je predstavljena tako, da prejemnik takoj zazna korist. Izogibajte se nenehnim popustom, da ne razvrednotite blagovne znamke in zmotite običajnega nakupnega procesa: npr. namesto »50% popust« napišite »ob nakupu enega kosa dobite drugega brezplačno«. Presodite tudi, ali je za vas nujno, da prodate že v prvi fazi – določeni produkti potrebujejo namreč več stopenj, da pride do nakupa.

3. Znižajte stroške pošiljanja direktne pošte. Z ustreznim oblikovanjem lahko drastično znižate tako strošek produkcije kot tudi poštnine! Kreativa mora biti v službi prodaje. Pred oblikovanjem direktne pošte se tako pozanimajte, kako lahko znižate stroške z upoštevanjem poštnih regulativ.

4. Priporočamo, da na poslano pošto naredite »Follow-up«. Enkrat se nam je naredilo, da je bil naročnik razočaran nad odzivom na direktno pošto. Da se ta zgodba ne bi več ponovila, vedno in vsakič posebej poudarjamo, da lahko s “Follow-upom” (res ne najdemo primernega slovenskega izraza) znatno izboljšate rezultate. Zato vam priporočamo, da direktno pošto pospremite s telefonskim klicem, e-mail sporočilom, še eno direktno pošto ali celo obiskom na domu. Znebite se misli, da boste preveč vsiljivi, zdaj ni čas za omahljivce. V praksi se pokaže, da se s Follow-upom odstotek odziva lahko poveča tudi za več kot polovico.

Gost, zakaj bi se učili na lastnih napakah, ko imate naše izkušnje?

Prihranite si skrbi, čas in denar z eksperimentiranjem, kako pripraviti uspešno direktno pošto. Mi smo se z direktno pošto ukvarjali že takrat, ko ta še ni bila kul. Na lastni koži smo občutili napake, ki jih lahko zdaj upoštevamo pri snovanju direktne pošte za vas.

#1 korak: Pošljite nam e-mail na zanimame@121marketing.si oz. kliknite tukaj in nam zaupajte, s kakšnim izzivom se soočate.

#2 korak: Z veseljem bomo z vami poklepetali, spili limonado in pogledali, kaj lahko naredimo, da bo vaša direktna pošta uspešna.

#3 korak: Definirali bomo, kaj pomeni uspešna direktna pošta in kako bomo merili uspeh. Vedeti morate, da se uspeh direktne pošte določa vsakič posebej, pri tem pa se upoštevajo vaša pričakovanja, razpoložljiva sredstva, specifike podjetja in vaše ponudbe.

#4 korak: V skladu s podobo vašega podjetja in z upoštevanjem zakonitosti direktne pošte bomo za vas pripravili vse materiale za direktno pošto (kuverto, dopis, motivator odziva, letak …), ki bi jih bilo po naši oceni in v dogovoru z vami najbolje vključiti. Vi boste skrbno pregledali nastale materiale in podali vaše popravke, ker nekaj pač morate popraviti.

#5 korak: Vse tekste pošljemo v skrbno lekturo naši lektorici.

#6 korak: Direktno pošto natisnete in odpošljete sami ali celotno izvedbo zaupate nam – kar vam je pač ljubše.

#7 korak: Poberemo stave, držimo pesti in kakšno noč ne spimo, ker smo na trnih, kakšen bo odziv.

#8 korak: Pogledamo rezultate in nazdravimo! Medtem ko mi še vedno nazdravljamo, vi že pridno izvajate follow-up aktivnosti na poslano direktno pošto.