Družbena omrežja


social_media

Kako jih uporabiti, da izboljšamo odnos z našimi kupci

Gost, ali ste vedeli, da so družbena omrežja v zadnjih letih tako močno pridobila na priljubljenosti, da postavljajo nove trende v komunikaciji in prodaji, saj se nanje seli vse več družabnega življenja? Čas, porabljen na družbenih omrežjih, se je namreč z 88,4 milijarde minut v juliju 2011, povečal na 121,1 milijarde v juliju 2012, kar je skoraj 40% povečanje.

Družbena omrežja danes predstavljajo pomembno platformo za izboljšanje odnosa z vašimi kupci ter pridobivanje novih strank.
Tako kot večina »normalnih« ljudi si tudi mi ne predstavljamo dneva v službi, da ne bi pokukali na Facebook, pa naj gre za Bussiness ali Pleasure.

Ker verjamemo, da smo že vsi prekaljeni stari mački v uporabi Facebooka in da je podjetij, ki vam obljubljajo po 2k like-ov aka všečkov, že kot gob po dežju, vam zagotavljamo, da nas, v primeru, da vam gre le za število like-ov – všečkov, ne potrebujete! Če pa si želite družbena omrežja spremeniti v uspešen prodajni kanal, berite dalje …

Všečki, več všečkov, še več všečkov!

fb-likeSaj vemo, Gost … težko bi bilo, da si ne bi želeli čim več všečkov, kajne? Kako, da ne? Saj si jih vendar vsi želimo. No, ker smo prej pokazali tako mačehovski odnos do všečkov in smo vas malo da ne poslali po gobe, si zdaj mogoče mislite, kaj za vraga pa tem dogaja?

Seveda, nismo pozabili na pomembnost všečkov … ampak … (ja, vedno sledi ampak) Nekatera podjetja še vedno tekmujejo, koliko všečkov bodo imela, všečke pa se da preprosto in poceni kupiti. Torej, če smo pošteni … Zakaj bi plačevali nas? Where’s the point?

Resnica: Dejstvo je, da všečki sami po sebi še ne prodajo, potrebno je znati te všečke spremeniti v stranke (“big like”). Se strinjate, Gost?
Tukaj vam lahko pomagamo mi. Ko boste s 4k všečkov ob spoznanju, da je FB pri vas najslabši kanal za generiranje prodaje, obupovali, se spomnite, da se lahko obrnete na nas.

Prodaja na družbenih omrežjih ni mrtva, samo čudno diši

Da lahko družbena omrežja postanejo za vas pomemben prodajni kanal, se bomo zadeve lotili nekoliko drugače. Pripravili bomo načrt in strategijo za uspešno komunikacijo preko družbenih omrežij, kot so Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Pinterest, Google+… Saj veste, kako je, če ne veš, kam greš, potem vsaka pot vodi do tja.

Na podlagi vaših marketinških akcij bomo pripravljali prilagojene ponudbe tudi za družbena omrežja, komunicirali bomo z vašimi potencialnimi in obstoječimi »Fejsbuk feni« in “Twitter followerji”, tako da bodo z veseljem obiskovali vašo spletno stran in se odzivali na ponudbe! Ker morate upravičiti vsak vložek v marketing, bomo za vas spremljali in vodili vse statistike, da boste vedno imeli transparentno prikazano, kaj se dogaja s tem prodajnim kanalom.

Če pa boste vseeno hrepeneli po rekordnem številu všečkov, bomo za vas pripravili nagradno igro na način, da boste pridobili ne le všečke, temveč tudi e-naslove in dovoljenje za kontaktiranje vaših sledilcev.

Pravila igre na družbenih omrežjih se spreminjajo s svetlobno hitrostjo, vaš čas pa je dragocen!

social_mediaGost, ker že mi cele dneve preživimo na spletu, ni nobene potrebe, da jih preživljate tudi vi! Zdaj si zvečer v miru lahko natočite kozarec vina ter brez iphona v roki klepetate s prijatelji in prijateljicami. Rešeni ste! Ni vam potrebno več “surfati” za novostmi in slediti spremembam, ki so še posebej na področju družbenih omrežjih edina stalnica.

Sicer je prehod lahko za nekatere težak, ampak sčasoma se z lahkoto navadite na več prostega časa … Nobenih izgovorov več, da nimate časa za romantične večere v dvoje!

Celotno urejanje in vodenje vaših družbenih omrežji prevzamemo mi in vaše strani za vas in namesto vas aktivno upravljamo.

Kako v 4 korakih do bolj pestrega ljubezenskega življenja?

#1 korak: Pošljite nam e-mail na zanimame@121marketing.si, oz. kliknite tukaj in nam pošljite povpraševanje. Ne pozabite napisati, s čim se ukvarjate in kaj pričakujete od družbenih omrežij.

#2 korak: Prijazno vam bomo odpisali ter ob limonadi z vami z veseljem delili drobne skrivnosti zabijanja časa na spletu. Pogledali bomo, kako lahko glede na vaše želje in cilje učinkovito uporabimo različna družbena omrežja (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Pinterest, Google+ …).

#3 korak: Ko vidimo, kako lahko naše sodelovanje za vas najhitreje obrodi sadove, se konkretno in takoj lotimo priprave ene ali vseh izmed spodnjih aktivnosti:

izbor in priprava ustreznih platform družbenih omrežij;

priprava izhodiščne strategije in načrt za operativno izvajanje strategije na družbenih omrežjih;

integracija z vašimi spletnimi stranmi in e-mail marketingom;

načrt za organsko rast sledilcev − potencialnih strank ter za zajem njihovih e-naslovov;

priprava posameznih vsebin v obliki teksta, grafike − slik in prezentacij oz. videov za Youtube;

 zasnova in izvedba e-mailov za vaše fene;

zasnova in organizacija nagradnih iger …

#4 korak: Privoščite si romantično večerjo z osebo, ki jo imate že dolgo v mislih, ter se brezskrbno prepustite toku dogodkov.

P.S.

Saj vemo, da se ne boste mogli upreti, da ne bi objavili slike z večerje na Facebooku! 🙂