Tekstopisje/prodajnopisje


tekstopisje

Kaj imata skupnega nudizem in tekstopisje?

Gost, predstavljajte si … Na nudistični plaži razposajeno stopate proti tušu, da bi s sebe sprali skeleč občutek morske soli. Vaša otroška prvinskost, ki jo lahko občutite le nagi, se razposajena predaja občutku brezskrbnosti. Le kdo potrebuje kopalke, si mislite, ko naenkrat pred seboj uzrete znani obraz. Vaš poslovni partner oz. sodelavec se vam prijazno smeji (v kopalkah seveda, da je drama še večja), vesel, da vidi znan obraz tu, sredi ničesar. In vi, nagi, naježeni, brez brisače, brez besed … samo z vakuumom v glavi.  Kako se počutite, Gost?

Če ste zapriseženi nudist ali nudistka, vam ne moremo zagotoviti, da tega občutka ne boste doživeli tudi v resnici. Lahko pa vam zagotovimo eno … Nikoli več ne boste ostali z vakuumom v glavi zaradi tega, ker ne boste imeli ideje, kako napisati prepričljive tekste za vaš produkt.

Gost, vsi, ki imamo opravka z marketingom in prodajo, se zavedamo, kako pomembno vlogo, če ne celo odločilno, imajo pri uspehu marketinških akcij dobro napisani teksti. Že ena sama beseda, pravilno izpeljan stavek, ki nagovarja prava čustva, lahko odloča o tem, ali bo projekt uspešen ali ne.

Ni čudno, da ko pride do pisanja tekstov, ponavadi pristanemo v vakuumu, brez besed, ko sploh ne vemo, kako začeti, ko dvomimo v vse, kar nam pride na pamet. Ko bi vedno lahko bilo boljše …

Le kdo si upa sprejeti to odgovornost?

Če je otrok v vas zamorjen zaradi slabih tekstov (ki vam ne prinašajo prodaje), potem je čas, da ga razveselite s sladkorno peno!

tekstopisje

Gost, bi se otrok v vas nehal pritoževati, če bi imeli možnost, da se s pisanjem tekstov za in namesto vas ukvarja nekdo drug?

Predstavljajte si šele, kako bi skakal od navdušenja, ko bi videl tekste, ki pritegnejo vaše kupce in ki dejansko prodajo. Kaj ni ravno v tem bistvo?

Seveda je … in tega, Gost, se dobro zavedate. A verjetno vas zdajle bolj zanima, kako sploh priti do takšnih tekstov, da bodo prodajali namesto in za vas?

Naj vam zaupamo skrivnost …

Gost, vi in vaš produkt ste edinstveni! (Ah … Res?) A za kupce ni tako pomembno, kako edinstveni ste, temveč, da najdete pravi način, kako povedati vašo zgodbo. (Hm …) Ravno zato morajo vaši teksti v kupcih prebuditi čustva, vzpodbuditi miselni proces in kar je najpomembneje − izražajo naj vašo osebnost oz. osebnost vaše blagovne znamke. To lahko enostavno dosežete tako, da …….KLIKNITE TUKAJ! Medtem, ko bo vaša konkurenca še vedno razmišljala, kako to doseči, boste vi že tkali nevidne vezi v podzavesti svojih kupcev.

Potem se zgodi samo od sebe … navdušenje … zaupanje … prodaja …

Da si boste lažje predstavljali, Gost, potek je podoben kot nastanek sladkorne pene: stric vrže sladkor v aparat in zgodi se … čarovnija!

Gost, na nas se obrnite, ko potrebujete tekste z “žmohtom”

Ne glede na to, kakšne tekste potrebujete: predstavitvene tekste za vaš produkt, tekste za marketinško kampanjo, za oglase, za vaše spletne strani ali za vašo osebno predstavitev … Gost, naj vaši teksti prodajajo za vas, naj povejo vašo zgodbo, izrazijo čustva, naj jih navdušijo – tiste, komur so namenjeni! Konkurenca pa naj se še naprej sprašuje, zakaj ni tako dobra kot vi!

#1 korak: Gost, pošljite nam e-mail na zanimame@121marketing.si oz. kliknite tukaj in nas prepričajte, da si vaš produkt ali akcija zasluži hudičevo dobre tekste.

#2 korak: Prijazno vam bomo odpisali, se z vami zaklepetali ob limonadi in se postavili v kožo vaših strank. Čudno bo!

#3 korak: Čarovnija.

#4 korak: Pregledali boste nastale materiale in podali vaše popravke, ker nekaj pač morate popraviti.

#5 korak: Vse tekste pošljemo v skrbno lekturo naši lektorici.

#6 korak: Tudi solze sreče so dovoljene.